nikander nikander
66
BLOG

A loomio.org powinno być w każdej wsi

nikander nikander Gospodarka Obserwuj notkę 0


Mówicie, że gdzie dwóch Polaków tam trzy zdania. A może właśnie to LOOMIO by ich pogodziło

     Zaczęło się od tego, że Konfederaci poddali w wątpliwość sens spotykania się w Krakowie z agendą jak tutaj: KoRReUs - sejmik nt. nowa strategia kotwiczenia waluty jeśli uczestnicy nie „wyrównają poziomów”. Nie każdy też ma czas, aby przemieszczać swoje doczesne szczątki przez pół Polski. Spróbujemy wstępną pracę wykonać przy pomocy portalu dedykowanego do grupowego uzgadniana stanowisk www.loomio.org. Po wstępnym zapoznaniu się z możliwościami tego narzędzia skonstatowałem: loomio powinno być w każdej wsi!

     Jest trochę pracy, aby taki proces decyzyjny przygotować. Powiem jak się do tego zabrałem:

1. Po zalogowaniu, wstępnych formalnościach i wyborze polskiego języka założyłem grupę „KoRReUs – stanowisko uzgadniane” jako szeroki pojemnik dla dokumentu nad którym pracujemy.

2. Następnie założyłem kilka podgrup (grup tematycznych)

3. Dla podgrupy „Architektura Monetarna” pozakładałem wątki tematyczne numerując je w kolejności takiej w jakiej powinny być rozstrzygane. Rzecz w tym, że wątki aktualizowane „wyskakują” na górę listy i kolejność pracy się zaburza. Numerki pozwalają lepiej się orientować w harmonogramie uzgadniania.

     Teraz czekam na komentatorów i komentarze, aby na ich podstawie przedstawić rekomendacje do przegłosowania. Portal ma drobne mankamenty i takie jakie zauważyłem to to, że wolno chodzi i czasem czynność zapisu modyfikacji trzeba powtórzyć. W wersji podstawowej ma prosty edytor i aby tekst nabrał wygładu trzeba zastosować kilka znaczników, które są w podpowiedzi. 

     Gdybyście Państwo chcieli do nas zaglądnąć i obserwować jak tematy zaczynają dojrzewać i obrastać bazą argumentów to podaję link do rejestracji:

https://www.loomio.org/invitations/5baab2c77667cbc466f5 To jest poważna dyskusja więc postarajcie się Państwo przedstawić z imienia i nazwiska.

Dla ciekawskich tylko podaję link gdzie nas szukać:

https://www.loomio.org/g/iU5af9AD/korreus-stanowisko-uzgadniane

https://www.loomio.org/g/Tz5Ne604/korreus-stanowisko-uzgadniane-architektura-monetarna

     Byłoby mi miło gdybyście przyłączyli się państwo do tej pracy. Inaczej zwątpię w to  czy jest sens bić się z banksterami o te drobne 130 mld zł rocznie dla Polaków.

     No i teraz to co chciałem napisać także. Prawdopodobnie biologia wyeliminuje mnie z Internetu na jakiś czas. Chętnie oddałbym tę inicjatywę w dobre ręce.

     Mówicie, że gdzie dwóch Polaków tam trzy zdania. A może właśnie to LOOMIO by ich pogodziło. Jest trywialnie proste i ma spore możliwości. Warto spróbować i zastanowić się nad kolejnym zastosowaniem. Być może nawet w lokalnej społeczności.


nikander
O mnie nikander

Józef Kamycki - obecnie na emigracji wewnętrznej

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka